2013. augusztus 16., péntek

Polpettino al Ungherese

Most olyan jön, ami még nem volt, főzőrovat. A Facebook-on láttam az alábbi magyaros, gyerekes, poliptésztát. Ennél már csak a sima sajtos tészta egyszerűbb. Azt hiszem a két fénykép magáért beszél, de röviden elmondhatom, hogy a virslit hat részre daraboltam, és átdugtam rajta 5-6 spaghetti szálat. Tudom, kicsit sok a polip karjaihoz, de így gyorsabban lehet haladni. Hogy azért nyomokban olaszos is legyen Barilla n. 5-ös tésztát használtam hozzá. Igazi, echte olasz barátomtól kaptam ajándékba, és ő már csak tudja melyik a jó tészta. (Finom is volt). A többi innen olyan, mint a sima tésztafőzés. Maximum óvatosabban kell kavargatni a spaghettit. Aztán azzal bolondítjuk meg az egészet, amivel szoktuk, igazából itt a látvány az érdekes, és nyilván a gyerekek tudják a legjobban értékelni. És íme egy kép, hogy milyen lett a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...