2013. augusztus 3., szombat

Szabad szappanozni

Iszonyú meleg van, de nemcsak délfelé, hanem már reggel 8-kor is. Akkor mentem ugyanis közértbe. Előtte elvittem az üres palackokat Juditnak, aki cserébe megkínált kecskesajttal. Nem értek a sajtkészítéshez, de azt hittem a sajtok sárgák. Ez pedig fehér, olyan, mint egy tömör túró. Az íze elég semleges, én több sót is tettem volna bele. De azért finom így is, kenyeret nem nagyon lehet enni mellé, inkább csak úgy magában, illetve paradicsommal.
Befejeztem a kincskereső térképet, amit a gyerekeknek csináltam a nyári táborra, és kibővítettem a kérdések listáját is.  Reggel átvittem Béláéknak az elkészült kerti asztalt, öröm volt látni, mennyire örültek neki. Ezen a pozitív reggelen felbuzdulva ittunk egy citromos sört. És itt nagyjából véget is ért a nap, mert utána már olyan meleg volt, hogy a ház négy fala között tengődtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...