2013. augusztus 2., péntek

Artengo FT 720 Outdoor

Bizony, tegnap egy ilyet vettem, ára 59 990. De hogy ne kelljen a google-t elővenni, elárulom ez egy pingpongasztal. Bár idáig ez a sportág nem került szóba, de ennek is szerelemese vagyok, hiszen mindent imádok, amit labdával kell játszani, sőt, tágabb asszociációval élve, ami kerek, gömbölyű, rugalmas ... De maradjunk a száraz tényeknél, csütörtök délelőtt voltam a Decathlonban, és bár egyelőre csak felderítés céljából, de mégis egy asztallal tértem haza. Amit kinéztem a neten már elfogyott, de minő szerencse, van helyette egy olcsóbb, és az én céljaimnak még jobban is megfelel. És ha már sportboltban voltam (ahová engem csak markos ápolóval szabad beengedni), akkor vettem túrazokni, túrapólót, valamint egy kisméretű bringáspólót, amit ugyan kevéssé tudok használni, de annyira olcsó volt, hogy vétek lett volna otthagyni. Kellemes meglepetés volt az udvarias kiszolgálás, meg hogy ott helyben és nyomban tudtam csinálni egy törzsvásárló kártyát. Közel 70 ezernél azért mégsem mindegy. :) Ebédre az Auchan komplexumban ettem egy borsófőzeléket fasírttal, aztán a tetőre erősített dobozzal siettem haza. Igazából csak óvatosan döcögtem, 80-nál gyorsabban nem mertem jönni, mert időnként a doboz alá kapott a szél, és fészkelődött a cucc. Féltávtól a kezemet az ablakon kidugva fogtam a dobozt. De baj nélkül megjöttem. 
Az összeszerelésre rápihentem. A prospektus szerint ez 75 perc, de ez olyan emberekre vonatkozik, akiknek villáskulcs van az ujjuk helyén (lásd Ollókezű Edward), és ez a főfoglalkozásuk. Bő két óra alatt vagyok kész a FELÉVEL, igaz, közben a garázst is kisepertem, hogy a munkaterület kulturált legyen. "Boglyák hűvösében" azaz a garázsban álltam neki a műveletnek. És mindjárt hibákra bukkantam. Ha a prospektus azt írja/mutatja, hogy a 90-s csavart használjam az 1470-s csőhöz, de ilyen a környéken sincs, akkor azért zavarba jön az ember. És nyilván azt használja, ami a leginkább közelít a méretekhez. Úgy háromszor raktam össze, és szedtem szét, mire a végleges formáját elnyerte az asztal. Háromféle cső, négyféle csavar, és háromféle távtartó kombinációját kellett megálmodnom. Persze volt leírás, de szöveg semmi, csak fotók. Csakhogy ezek nem a National Geographic szuperközeli, tűhegyes képei, hanem olyan, mintha egy hároméves gyerek nyomkodta volna a Pajtás fényképezőt, aztán a nagyi beszkennelte a fotót, végül fénymásolón sokszorosította valami nemtörődöm alkalmazott. A logika többet segített, mint a rajz. De büszkén mondhatom, hogy kész a fele, és innen már egyszerű lesz a második rész, hiszen szimmetrikus az asztal. Már az is látszik, hogy csak két dugó hiányzik a készletből, de ezt tudom házilag is pótolni. A déli hőség elmúltával folytatom, és akkor majd fotót is csinálok, mire jutottam.
Kész is vagyok. Igaz a flexet is kellett használnom, mert a 90-s csavar helyett 100-ast adtak, és hiányzik két dugó, de anélkül lehet használni az asztalt. Holnap fel lehet állítani, és a lábak "talapzatát" megcsinálni, hogy vízszintes legyen az "építmény". Mellesleg elkészült Béláék kerti asztala is, most szárad, reggel átviszem nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...